
Fantastisk hjemmebane er skabt – med hjælp fra en række GOG-partnere
Arena Svendborg har ikke kun givet GOG en ny hjemmebane – den har givet hele Sydfyn en ny ramme til oplevelser i topklasse. Bag kulisserne har flere GOG-partnere bidraget, og én af dem er Eduplay.
“Det betyder meget for os at kunne sætte et aftryk på Sydfyn og Arena Svendborg. Vi er glade for at være blevet inviteret med i processen omkring indretningen, og det har været spændende at få lov til at levere produkter, der skaber stemning og synlighed. Som GOG-partner gennem mange år er det da fantastisk at være med til at sætte præg på den nye hjemmebane,” fortæller Lars Nielsen, direktør i Eduplay.
Da GOG skulle flytte hjemmebane fra Gudme til Arena Svendborg, var det ikke kun spillerne og fansene, der skulle gøre sig klar. Hele klubben stod over for en stor opgave med at skabe de helt rigtige rammer, når mere end dobbelt så mange mennesker skulle til håndboldkamp – og her kom partneren Eduplay med i arbejdet. Ikke bare som sponsor, men som aktiv medspiller i projektet.
“Vi har haft mange møder med Eduplay undervejs. De har været med til at finde den rigtige løsning på, hvordan vi kunne få skabt optimal synlighed og fleksible muligheder for eksponering til vores partnere i den nye arena,” fortæller GOGs kommercielle chef Mads Bruus.
Eduplay, tidligere kendt som SkilteDesign, har været partner i GOG i flere år og har løbende hjulpet klubben med eksponering, skiltning og kreative løsninger i og omkring hallen. Da planlægningen af Arena Svendborg gik i gang, blev Eduplay derfor helt naturligt inviteret med til bordet.
Den gamle idrætshal omdannet til VIP-lounge
Resultatet er blandt andet 14 hejse-systemer til banner, som kan tilpasses efter, om det er ligakamp, europæisk håndbold, en kamp med Svendborg Rabitts eller noget helt fjerde. Det hele er gjort med henblik på at kunne tilgodese flere sportsgrene og arrangementstyper i samme arena.
Derudover har Eduplay stået for LED-striberne i indgangspartiet, der kan skifte farve alt efter kamp og begivenhed. De har også bidraget til indretningen i Albani Lounge, hvor hundredvis af gæster spiser og netværker før kampene. Det foregår i den gamle idrætshal, hvor billeder og bannere skaber stemning og klubfølelse i det ombyggede VIP-område.
“De har simpelthen været med til at forvandle de gamle omgivelser til noget, der matcher ambitionerne. Det er fedt at kunne samarbejde med en partner, der ikke bare leverer en ydelse, men som også har en forståelse for, hvad det er, vi gerne vil signalere som klub,” siger Mads Bruus.
Arena Svendborg har rykket parterne tættere sammen
Samarbejdet mellem GOG og Eduplay er samtidig blevet forlænget med tre år og opgraderet til Liga partner. En naturlig forlængelse, mener den kommercielle chef:
“Vi har været glade for samarbejdet med Eduplay gennem flere år, og det var naturligt at fortsætte rejsen sammen i Arena Svendborg. Det er ikke kun en partner, der har fire billetter og et banner – det er en aktiv medspiller, som har været med til at forme vores nye hjemmebane fra starten. Det er fedt, når vi kan udvikle vores samarbejde på den måde.”
Og netop det at få lov at bidrage aktivt betyder meget for Eduplays direktør, Lars Nielsen:
“Vi er glade for at have sat vores præg på Arena Svendborg og for at være valgt som samarbejdspartner i processen omkring indretningen. Den nye hjemmebane skal jo have noget stemning som i Gudme, og det har været spændende at arbejde med.”
At virksomheden nu forsætter som Liga partner de næste tre år er en naturlig følge af samarbejdet fortæller direktøren.
”Det har været naturligt for os at forlænge aftalen med GOG, som vi har haft stor glæde af at være en del af – både i netværket, til kampe og på rejser. Det har hele vejen igennem været et win-win-samarbejde.”
Med samarbejdet med Eduplay viser GOG endnu engang, hvordan klubbens partnere er med til at skabe de bedst mulige rammer for elitehåndbold på Sydfyn.