Afsked med spillerne efter bronzekampen
Efter bronzekampen søndag den 31. maj bliver der mulighed for at blive lidt længere i hallen og være med, når vi tager afsked med flere profiler i gult.
Her bliver der mulighed for at få sagt ordentligt farvel til de profiler, der stopper i klubben.
Vi tager afsked med ni spillere samt vores assistenttræner, og vi håber, at mange vil kigge forbi og være med til at give dem en god afsked i gult.
Alle er velkomne til at blive i hallen efter kampen.
Vi glæder os til at se jer!