Tilbage til oversigt
Talent

GOGs talentfabrik leverer igen: Fire hold, fire medaljer

Foto: Lau Nielsen

 

Inden bronzekampen mod Mors-Thy blev GOGs ungdomshold hyldet på halgulvet for en imponerende sæson.

Alle fire ungdomshold kvalificerede sig direkte til DM – en præstation, som kun understreger styrken i klubbens talentudvikling. 

Og resultaterne taler for sig selv: U17-pigerne og U19-drengene sikrede sig guld, U17-drengene vandt sølv, mens U19-pigerne tog bronze.

Stort tillykke til spillere, trænere og alle omkring holdene med de flotte præstationer.