GOGs talentfabrik leverer igen: Fire hold, fire medaljer
Foto: Lau Nielsen
Inden bronzekampen mod Mors-Thy blev GOGs ungdomshold hyldet på halgulvet for en imponerende sæson.
Alle fire ungdomshold kvalificerede sig direkte til DM – en præstation, som kun understreger styrken i klubbens talentudvikling.
Og resultaterne taler for sig selv: U17-pigerne og U19-drengene sikrede sig guld, U17-drengene vandt sølv, mens U19-pigerne tog bronze.
Stort tillykke til spillere, trænere og alle omkring holdene med de flotte præstationer.