GOG vinder første bronzekamp over Mors-Thy
GOG kom godt fra land i bronzekampene, da holdet vandt den første kamp mod Mors-Thy med 38-31 i Arena Svendborg. Efter en stærk indsats kunne vi dermed tage første sejr i bronzekampene, hvor der spilles bedst af tre kampe.
Allerede på torsdag venter næste opgør, hvor vi igen skal i aktion mod Mors-Thy.
Tak til alle, der var med til at bakke holdet op i Arena Svendborg!