Tilbage til oversigt
Liga

GOG taber til Aalborg hvor begge hold er sikret en plads i semifinalen

GOG taber den sidste slutspilskamp med 35-32 ude mod Aalborg Håndbold i en kamp, hvor begge hold allerede havde sikret deres placeringer.
Lasse Vilhelmsen blev topscorer for GOG med 7 mål 💛
 
Nu venter en uge med landsholdspause, inden den første semifinale ude mod Skanderborg AGF Håndbold spilles den 20. maj.
Husk også hjemmekampen i semifinalen lørdag den 23. maj kl. 18.00 i Arena Svendborg 🔥
 
Køb billet til semifinalen her: https://gog.eventii.dk
 
Lasse Vilhelmsens personlige partner: Energi Fyn
#viergog