Tilbage til oversigt
Liga

GOG taber anden semifinale til SAH…

Vi måtte her til aften se os besejret i anden semifinale mod SAH, der vandt 26-33 i Arena Svendborg.

Efter en tæt start på kampen fik gæsterne bedre fat og formåede løbende at udbygge føringen. GOG kæmpede for at finde tilbage i opgøret, men det lykkedes ikke at få vendt kampen, og dermed endte det med et nederlag på hjemmebane.

Der skal lyde en stor tak til alle fremmødte i Arena Svendborg for opbakningen gennem hele kampen. Jeres støtte betyder meget – også på de svære aftener.