Tilbage til oversigt
Liga

Første bronzekamp venter i Arena Svendborg

I morgen venter den første bronzekamp mod Mors-Thy i Arena Svendborg, hvor Lasse Vilhelmsen sætter ord på det kommende opgør.

Det er en kamp, der bliver set meget frem til, og hvor der samtidig er et stort ønske om at give tilbage til alle dem, der har støttet holdet gennem sæsonen.

Der er lagt op til en vigtig kamp i jagten på bronzemedaljerne, og drengene får brug for stor opbakning fra lægterne i Arena Svendborg.

Personlig partner: Energi Fyn