Tilbage til oversigt
Liga

Billetsalget til bronzekampen er åbent

Bronzemedaljerne skal hjem til Sydfyn – og vi håber, at I vil være med til at hjælpe drengene på vej.

Takket være opbakning fra GOG’s partnere er det muligt at komme ind og opleve bronzekampen for kun 75 kr. pr. billet. Vi ønsker at fylde Arena Svendborg med gult og skabe de bedst mulige rammer for holdet i den afsluttende del af sæsonen.

Den første bronzekamp mod Mors-Thy Håndbold spilles søndag den 31. maj kl. 18.00 i Arena Svendborg, og billetsalget er åbent nu.

 

Bronzeserien spilles bedst af tre kampe:

Søndag den 31. maj kl. 18.00
GOG – Mors-Thy Håndbold

Torsdag den 4. juni kl. 18.30
Mors-Thy Håndbold – GOG

Eventuel tredje kamp: søndag den 7. juni kl. 18.15
GOG – Mors-Thy Håndbold

Nu gælder det om at slutte sæsonen stærkt. Tag familie, venner og kollegaer med i hallen og vær med til at skabe en gul hjemmebane, når bronzemedaljerne skal kæmpes hjem.

 

Billetter kan købes her.